Informace pro nestátní neziskové organizace v oblasti podpory rodiny

 

Žádosti o dotace ze státního rozpočtu pro nestátní neziskové organizace v oblasti podpory rodiny se podávají výlučně prostřednictvím internetové aplikace OKslužby - rodina.

Prostřednictvím této aplikace se rovněž podávají:

  • upravené rozpočty
  • námitky proti výši přiznané dotace nebo jejímu nepřiznání
  • hlášení změn
  • oznámení o vzdání se dotace
  • vyúčtování dotace
  • Podmínkou používání aplikace je získání tzv. uživatelského účtu k aplikaci, který založí MPSV na základě obdrženého Souhlasu se zpracováním osobních údajů (24B). Nepřehlédněte prosím pokyny k vyplnění tiskopisu souhlasu. Více informací naleznete zde.
  • Novým žadatelům doporučujeme požádat o zřízení uživatelského účtu s dostatečným předstihem před obdobím pro podávání žádostí. Opakovaným žadatelům fungují přístupové údaje získané v minulých letech.

  • V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte pracovníky odboru MPSV: rodina@mpsv.cz.
  • Informace o stavu provozu aplikace, adresu, ze které je možné aplikaci spustit, manuál k aplikaci, kontakty na hotline a další informace naleznete zde.

Aktuality:

Z důvodu úpravy na přívodním elektrickém vedení v datovém centru MPSV Na Poříčním právu nebude aplikace dostupná od pátku 18. 9. od 11 hodin. Od pondělí 21.9. bude systém opět plně funkční.

  • 31.12.2019 Aplikace nově v souladu s vyhláškou 82/2018 vyžaduje, aby přihlašovací heslo mělo min. 12 znaků (pro uživatele s oprávněním správy systému 17 znaků). Heslo může obsahovat libovolné znaky. Heslo je nutné měnit každých 18 měsíců. Uživatel může změnit heslo nejdříve po 30 minutách. Uživatel, jehož heslo nesplňuje uvedené podmínky, bude při spuštění aplikace vyzván k zadání nového hesla.
  • 12.11.2019 Z důvodu plánované výměny UPS v datovém centru MPSV Na Poříčním právu nebude systém dostupný v době od pátku 15.11. od 14 hodin do pondělí 18.11. do 7 hodin.
  • 6. 2. 2019: Od 31. 1. 2019 lze pro provoz aplikace využít verzi java 11. Postup instalace a spuštění aplikace pomocí java 11 je uveden na spouštěcí stránce aplikace.
  • Z důvodu migrace serverů na MPSV nebude systém dostupný od pátku 22.6.2018 18:00 do neděle 24.6.2018 20:00.
  • 22.12.2017: Dne 21.12.2017 byla instalována nová verze aplikace. Aktuálně je již možné přihlásit se k aplikaci pomocí JAVA 9. 
  • Systém nebude dostupný z důvodu odstávky datových center na MPSV od soboty 18.11. od 7. hodiny do neděle 19.11. do 24. hodiny.
  • Systém nebude dostupný z důvodu odstávky datových center na MPSV od soboty 04.11. od 7. hodiny do neděle 05.11. do 24. hodiny.
  • V sobotu 23.9. mezi 6. až 22. hodinou nebude systém dostupný z důvodu odstávky diskových polí na MPSV.
  • 12.9.2017: Došlo k aktualizaci platových tarifů platných k 1.7.2017. Na rozpracovaných žádostech proto došlo i k úpravě nákladových položek.
  • 21.07.2017: Od 21.7.2017 lze používat jakoukoli Javu verze 8 (tedy i update 141 a vyšší).
  • 18.07.2017: Upozornění: Z důvodu zpřísnění kontrol v updatu Javy (Java 8 update 141) nelze aplikaci prozatím s touto Javou používat. Využijte pro provoz aplikace starší verzi - např. Java 8 update 131 nebo Java 8 update 121. Problém bude v některé z příštích verzí vyřešen.
 
Upozornění: Pokud chcete být informováni o každé změně informací na této stránce, zaregistrujte se (vpravo nahoře) a pomocí ikony "oka" si nastavte zasílání upozornění o změnách na svou emailovou adresu.
 

Poslední aktualizace: 17. 9. 2020