Požadavek na storno hlášení

! Storno lze provést jen v odůvodněných případech (kdy není možné provést změnu), zejména:

  • Cizinec ohlášený na Informační kartu nenastoupil
  • Záměna Informační karty a Sdělení
  • Neplatné ukončení (zaměstnání cizince pokračuje)
  • Administrativní chyba (chyba v datumu narození/občanství cizince)

! Storno bude provedeno po zadání základních informací:

  • identifikace zaměstnavatele
  • UUID hlášení, které chcete stornovat (identifikátor úkonu uvedený v osvědčení o digitálním úkonu, 36místný kód – např. c123c8ee-c87a-4c7f-84ba-294da9c23434)
  • důvod storna (viz výš)
  • místně příslušná Krajská pobočka Úřadu práce, ke které hlášení náleží (podle místa výkonu práce cizince)
  • ideálně i vložení osvědčení o digitálním úkonu k hlášení, které má být stornováno

Kompletní informace k zadávání storna viz záložka Chyby, storno, hlášení změn v Otázkách a odpovědích.

Zadání požadavku