Poslední aktualizace: 26. června 2025
! Storno lze provést jen v odůvodněných případech (kdy není možné provést změnu), zejména:
- Cizinec ohlášený na Informační kartu nenastoupil
- Záměna Informační karty a Sdělení
- Neplatné ukončení (zaměstnání cizince pokračuje)
- Administrativní chyba (chyba v datumu narození/občanství cizince)
! Storno bude provedeno po zadání základních informací:
- identifikace zaměstnavatele
- UUID hlášení, které chcete stornovat (identifikátor úkonu uvedený v osvědčení o digitálním úkonu, 36místný kód – např. c123c8ee-c87a-4c7f-84ba-294da9c23434)
- důvod storna (viz výš)
- místně příslušná Krajská pobočka Úřadu práce, ke které hlášení náleží (podle místa výkonu práce cizince)
- ideálně i vložení osvědčení o digitálním úkonu k hlášení, které má být stornováno
Kompletní informace k zadávání storna viz záložka Chyby, storno, hlášení změn v Otázkách a odpovědích.