Klientská zóna Jenda

Klientská zóna Jenda

Příspěvek na bydlení, přídavek na dítě a rodičovský příspěvek a nově také agendu zaměstnanosti vyřídíte snadno online z pohodlí vašeho domova. Využijte Jendu, klientskou zónu Ministerstva práce a sociálních věcí.

Na webu jenda.mpsv.cz se přihlásíte prostřednictvím identity občana, tedy například přes bankovní identitu nebo mobilní klíč e-govermentu. Po přihlášení si vyberete příspěvek, o který máte zájem, a vyplníte jednoduchou žádost. 

Jdeme s dobou. Vy nikam chodit nemusíte, požádejte si o dávky online.

 

Přejít do Jendy

 

Žádat online můžete už dnes

 

 

 

Příspěvek na bydlení

 

Více informací

 

 

 

Přídavek na dítě

 

Více informací

 

 

 

Rodičovský příspěvek

 

Více informací

 

 

 

Evidence uchazečů a podpora v nezaměstnanosti

 

Více informací

 

Jak funguje zpracování online žádosti?

 

Nevíte, jak funguje zpracování online žádosti, a proto máte strach o příspěvky takto žádat? Nebojte se. Je to opravdu jednoduché.

Žádost putuje nejprve ke kontrole specializovanému pracovišti, takzvanému back-office. Pokud ve Vaší žádosti bude chybět nějaký údaj či dokument, přes Jendu vám kolegové z back-office pošlou žádost o doplnění. Nemusíte se bát, že by kvůli chybějícím nebo nesprávným údajům zůstala žádost nevyřízená. Vždy vás budeme kontaktovat a společně žádost doplníme či opravíme.

Co říkají klienti na online žádosti?

Už více než polovina rodičů žádá o rodičovský příspěvek online prostřednictvím Klientské zóny Jenda. To je skvělé. A abychom se mohli neustále zlepšovat, pravidelně také měříme spokojenost klientů s podáváním online žádostí. A jak si stojíme? Jenda dostal od žadatelů jedničku! I díky tomu víme, že jdeme správným směrem. Naše data jasně ukazují, že online žádosti jsou uživatelsky přívětivé, jednoduché a rychlé. A to je našim cílem.

Co říkají rodiče na online žádost o rodičák?

  • Je to naprosto super a žádost jsem měla podanou za 2 minuty. Paráda, moc za tuto aplikaci a vaši práci děkuji!
  • Byla jsem se vším spokojena. Při podání žádosti není z mého pohledu potřeba cokoli vylepšovat. Vše jsem zvládla jednoduše a rychle z pohodlí domova.
  • Vše je jednoduché, srozumitelné, návodné a intuitivní. Podání žádosti trvalo pár minut, je skvělé, že není třeba pořád dokola vyplňovat údaje a dokládat dokumenty, které stát už dávno zná nebo je dokonce sám vydal.
  • Jsem úplně ohromena - v pozitivním slova smyslu. Před 2 lety na prvního syna jsem musela osobně na úřad a byl to naprostý horor. Tohle je boží!

 

Klientskou zónu pro vás budeme i nadále rozšiřovat

 

Přejít do Jendy

Ministerstvo práce a sociálních věcí je příjemcem podpory projektu Klientská zóna, registrační číslo CZ.31.1.0/0.0/0.0/22_031/0010275 financovaného z Národního plánu obnovy, komponenty 1. 1 Digitální služby občanům a firmám

Poslední aktualizace: 7. 1. 2025

Menu