Cesta k dokumentu: Domovská stránka » Ministerstvo práce a sociálních věcí » Média a veřejnost » Noviny Práce a sociální politika » Dobrý tip:

Komunikovat je důležité

Z průzkumu vyšli nejlépe hejtmani a ministerstva. V kategorii ministerstev se Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR umístilo na druhém místě za Ministerstvem dopravy ČR. Výzkum oslovil celkem 516 institucí, odpovědělo 376, tedy 73 procent z celkového počtu. Projekt EMGC monitoruje úroveň komunikace institucí veřejné správy v České republice. Jeho cílem je upozornit na to, že komunikace je důležitou součástí výkonu státní správy. „Povinností úřadů je informovat lidi. Právě v komunikaci s lidmi se projevily některé nedostatky, například při zveřejňování informací převládají úřední desky,“ uvedl Tomáš Studeník, ředitel společnosti Westminster, která výzkum v ČR organizovala. Podle něj úřady lépe komunikují s novináři a zástupci médií. Podle letošních výsledků má 65 procent institucí vlastní tiskový odbor, 34 procent zaměstnává tiskového mluvčího a 51 procent vydává pravidelně tiskové zprávy. Výzkum rovněž sledoval, zda mají úřady takzvaný jednotný vizuální styl. Ukázalo se, že téměř polovina má jednotnou grafickou úpravu pro tiskové materiály.

Autor: MPSV
Poslední aktualizace: 7.5.2008

Nastavení zobrazení:

Tento text byl zobrazen / vytisknut z webu Ministerstva práce a sociálních věcí (http://www.mpsv.cz) dne 16.12. 2017 000 15:57.